zondag 11 oktober 2009

Pijn


Morgenochtend voor de tweede keer aan de wandel. Ik hoop dat het nu beter gaat dan afgelopen woensdag.
Toen hebben we voor het eerst weer gelopen en hebben het rustig aan gedaan. Nou ik heb nieuws voor jullie, ik heb spieren waarvan ik het bestaan niet wist. Donderdag kwam ik al als een oud wijf uit bed. Mijn schenen deden zeer en niet zo'n beetje ook. Ik heb de hele dag gelopen ofdat ik moest poepen, wat natuurlijk niet zo was. Vrijdag was het helemaal feest. Toen kon ik maar nauwelijks mijn bed uitkomen. Lopen was een crime en ik werd er doodmoe van. Elke twee stappen even rusten. Na een half uur maar besloten om de vrijdag tot vrijedag te bombarderen. Zaterdag even met moat naar de markt geweest.Dat ging redelijk, dus vandaag maar besloten om het morgen weer te gaan proberen, om 9 uur in de wandelschoenen en de natuur in. Hopelijk overleef ik het beter, zoniet de mazzel allemaal, bedankt voor het lezen van de blogjes(en ik houd niet van witte bloemen)

5 opmerkingen:

Smitsky zei

Geen witte anjers dus voor jou?

Hermanus zei

Jee, dat vind ik nou zo leuk hè, dat Nordic Wokken.

Smitsky zei

Ik dacht altijd dat het zo'n makkie zou zijn, dat nordic wokken. Niet dus...

'k Heb meelij met je...

Zustertjen zei

Geen wit? Hmm liever een roze anjer dan?

Anoniem zei

Ach zie het maar zo ouderdom komt met gebreken..... oud wijf per slot word je bijna .. jaar!
ha ha ik hou van rode rozen my dear! groetjes van je jongere buuf