zondag 4 oktober 2009

Uithuilen en opnieuw beginnen

Jezus, wat heb ik er de balen van zeg. Vandaag weer aan het haken geweest voor het kleine lopertje. Dat ging best goed, maar op een gegeven moment is dus de katoen op. Geen probleem ik heb tenslotte 7 bollen gekocht, om er zeker van te zijn dat ik niet tekort kom. Goed opgelet, kleurnummers hetzelfde, dikte van het draadje ook hezelfde, dus wat kan me gebeuren. Niets toch?? tenminste tot vanmiddag ging het zeer voorspoedig en had ik het gevoel dat het lopertje met de kerst wel ergens op de tafel zou kunnen liggen.
NIET DUS, FOUT, ECHT DIKKE SHIT.
Van de 7 bollen had ik precies een foute te pakken, volgens mij hebben ze er in de fabriek een fout etiket omgedaan. 1 bol is dus dunner dan de andere 6.
Jullie raden waarschijnlijk al wel met welke bol ik dus ben begonnen.
JUIST.
Nu ben ik maar opnieuw begonnen met een iets dikker draadje, daar heb ik tenslotte nog 6 bollen van.
MAAR LEUK IS ANDERS

7 opmerkingen:

Zustertjen zei

Dat meen je niet.
Wat een gekut zeg.

En dan hebben de opdrachtgevers je nog niet eens voor het materiaal betaald.

Smitsky zei

Gewoon dikke shit dus... Ennuh, zustertjen wat schrijft u daar nu??

sunseekers zei

@Smitsky, Zostertjen heeft geschreven wat ik niet durfde.
@Zustertjen, het is al betaald, en in dit land hoef je ook maar 1 keer te betalen.

Zustertjen zei

We'll make a deal?????

sunseekers zei

No Sissie I don't do deals

Zustertjen zei

Grumph

sunseekers zei

NAHNANANANANA