zaterdag 31 oktober 2009

HELLO WIE?????????

Vandaag wordt er hier in Spanje ook Halloween gevierd. Op de camping is een heus feest georganiseerd waar wij natuurlijk niet bij waren. Moat is niet zo van de feesten. Maar we hebben genoten van alle kindertjes die bij de tent langs kwamen als spook, heks of skelet en die trick or treath kwamen doen met in de ene hand een al dan niet uitgesneden pompoen en in de andere hand een plastic tas voor het snoepgoed. Ik (domme doos) had er dus niet op gerekend. Ik wist dat onze Zweedse overbuur kindertjes zouden komen en had dus voor hen een doodskist met snoep gekocht, maar de rest van de kids moesten het doen met suikervrije koffie snoepjes waar ik mezelf afgelopen donderdag op had getrakteerd.

Voor de volwassenen is er om 23.00 uur een feest gestart in het restaurant van de camping. Ik heb het niet kunnen laten om even naar boven te lopen om een paar foto's te maken. Oordeel zelf, moat en ik passen daar echt niet tussen.



Kerry en Greame als gevallen engel en gehangen man



John als ondeugende priester, de voorkant was net echt, de achterkant van zijn vrouw gejat.