maandag 21 december 2009

Hieperdepiep



Eindelijk gerechtigheid.

Al maanden irriteer ik me aan die schelle gillende stem van die verwende doos van de HI reklame. Als de bewuste reklame voorbij komt, krijg ik spontaan moordneigingen, ben ik in staat om een pistool aan te schaffen om de trut van de buis te knallen. Niet om haar huidskleur, laat dat vooral duidelijk zijn, maar alleen al die stem maakt me hyperdepieper.
De manier zoals ze haar "vriendje"te woord staat, brrrrrrrr
Ik kan me niet voorstellen dat ze uberhaupt zoveel vriendinnen heeft om te bellen.

Vandaar dat ik heel gelukkig ben dat ze die TRUTreklame de LODEN LOEKIE hebben gegeven. Ik hoop alleen dat de reklame nu ook heel snel foetsie is.

3 opmerkingen:

ohwellthatdoesntmatter zei

wie wie wie???
pap had hem net op een andere zender staan, of ik was boven. :P

Zustertjen zei

Het gekke is dat ze ook genomineerd was voor de GOUDEN loekie

Smitsky zei

Moeders had gekozen voor de TNT bezorger, omdat die zo mooi kon zingen..

hihi