woensdag 30 december 2009

Zwart





Vanavond ging de tv op zwart. Voor 1 hele minuut. Dit is een nieuw idee om de mensen die zijn overleden te herdenken. Waar ze zich in Hilversum niet allemaal mee bemoeien. Denken ze daar nou echt dat er iemand is die dat nodig heeft. Dat niet een ieder denkt aan de dierbaren die hij/zij heeft verloren. Ik hoef maar een bepaald liedje te horen of ik denk aan mijn vader.Nee, nog sterker, ik heb helemaal niets nodig om aan hem te denken, dat gebeurd meerdere keren per dag. Als ik stoofpeertjes eet denk ik aan mijn schoonmoeder. Als ik een man zie met een platte pet denk ik aan mijn schoonvader. Als het oudjaar is denk ik aan mijn vriendin die haar vader verloor en zo kan ik nog wel even doorgaan.Ze wisten zeker niet wat ze met die minuut zendtijd moesten doen. We hebben toch 4 mei al, om alle mensen in het algemeen te herdenken, of mag je dan alleen maar denken aan zij die vielen tijdens oorlogen?? Zo, dat lucht op, ik moest het even kwijt.

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Helemaal mee eens! Ik moet altijd bij spruitjes aan mijn vader denken.. En zo zijn er nog veel meer dingen idd.

(en wat moet ik voor code intypen onder het commentaar) "Dedness" kun je op verschilende manieren opvatten, dood...of daddy.

apart he?

Zustertjen zei

I rest my case!