zondag 27 december 2009

Nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sinds juni 2008, ben ik besmet met het verhaaltjes schrijven op het world wide web, dat was de schuld van Zustertjen en haar zus. Ik ben begonnen met allerlei flauwekul in de ether te slingeren over ons leven hier in Guardamar del Segura in Spanje.En wat mij bezighoud in het leven.
Dat hou ik dus al een aardig poosje vol. Soms krijg ik uit de meest onverwachtte hoek commentaar op mijn blogjes. Het zijn wel altijd dezelfde die schriftelijk reageren.Daar ben ik erg blij mee.
Tot mijn grote verbazing zat er bij de kerstpost ook het nodige commentaar waaruit bleek dat de blogjes door meer mensen worden gelezen dan dat ik dacht.
Daar begint mijn nieuwsgierigheid, hoeveel mensen die ik NIET ken, lezen de zin en onzin die ik neerpen ook. Hoe zouden ze eruitzien? Zijn het mannen of vrouwen, knap of minder mooi, bloggen ze zelf ook? Kortom ik ben gewoon nieuwsgierig, zou ik al genoeg geklets hebben om een boekje uit te gaan geven en zou dat dan ook nog verkopen???
Ach en zo droom ik al van een grootse carriere in schrijversland, kan geen kwaad toch.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ja meid je hebt genoeg gekletst, om een boek teschrijven, moet je doen!!!vanaf deze plek een gezond2010, buuf van nr 15
ps ik heb ook een ander nieuwtje kijk deze dagen in je prive-berichten van hyves spannnnnnnnnnnnnnnneend echt waar ha ha

AlfanDeek zei

Als je wilt kan ik een foto opsturen hoor.

sunseekers zei

@ AlfanDeek, lijkt me leuk

ohwellthatdoesntmatter zei

weet je wat,
speciaal voor jou ga ik schijfster worden, ik heb nĂș nog de keuze en je bracht me op een goed idee :D
-
Nee grapje,
ik kan niet verhalen schrijven. loopt altijd in de prut :P
Alvast een gelukkig nieuw jaar!
xxxxx