woensdag 16 december 2009

HOEZEE HOEZEE

Ik weet het, iedereen die het weet leeft mee, niemand kan er iets voor je doen. Stille angst.

Voor diegene die het nog niet weten: De DSB is omvergegooid of omgevallen, net hoe je het wil noemen.
Nou waren wij, zeer tevreden rekeninghouder bij Dirk, totdat Mr. Lakeman opriep om je geld wegtehalen, hadden wij het vertrouwen dat ons spaargeld wel goed stond bij Dirk. Ons nichtje en haar vriend hadden van de zomer nog gezegd, haal weg daar die poen, maar wij hadden zoiets van: Het komt wel goed, schatjes.

Mis fout KUT al het zuurgespaarde geld was weg. Dirk viel toch. God zij dank hadden we het niet hebberig op een achtergestelde deposito geknald. Het viel dus onder het garantiefonds van de Nederlandse Bank. Maar wanneer of hoeveel we zouden terugkrijgen, dat was een heel groot vraagteken.

Grote uitgaven die eraan zitten te komen moesten dus van de lopende rekening worden betaald, want ook onze renterekening stond bij Dirk. Je weet dat in Januari de ziektekostenverzekering komt, en de autoverzekering, waar moest dat nou weer vandaan komen. Even naar Nederland met het vliegtuig om Moeders te gaan verhuizen, slikslik natuurlijk kan dat ook nog wel, een platte tv voor haar kopen, tuurlijk ik draag mijn zusterlijke deel bij, slikslik, WAARVAN???????????

Gelukkig De Nederlandse Bank heeft ons spaargeld vandaag teruggestort. Wij kunnen weer opgelucht ademhalen. Ik denk dat ik morgen maar ga shoppen.

5 opmerkingen:

ohwellthatdoesntmatter zei

gelukkig maar :P. dat was zeker even een paar keer slikken?
xxx buurmeisje.

Zustertjen zei

Jipppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hermanus zei

Girorekening :4152364

Zie het maar als compensatie voor alle glimlachen, lachbuien en rode dijen die ik je in de tijd van spanning bezorgd heb.

AlfanDeek zei

Hermanus stelt altijd zijn gironummer belangeloos beschikbaar, zelfs in moeilijke tijden. Dat je hem niet gevraagd hebt...
Ik denk dat Dirk zelf niet op een houtje hoeft te bijten.

sunseekers zei

@Hermanus, waarom zou ik in Godesnaam bijdragen aan jouw girorekening??? Ik geef al regelmatig aan ontwikkelingsgebieden.

En een zeer warm welkom aan Mister Alfa.