vrijdag 18 december 2009

PISSIG



Kan iemand mij zeggen of ik echt gek aan het worden ben, ofdat het aan iets of iemand anders ligt.

Piraterij is verboden, we sturen zelfs de marine eropaf.
Als ze dan een stel van die (waarschijnlijk) wanhopige Somaliers oppakken en willen laten berechtten is er in de hele wereld geen land die dat wil doen.
What the F*** is er aan de hand??

Welkom piraten op de internationale wateren, hier is jullie vrijbrief.

Als je een scheet durft te laten in het openbaar (bij wijze van spreken) sluiten ze je op, maar als je hele zee-en terroriseert is er niemand die wat doet. Joh, wat kan ik mij daar pissig over maken.

2 opmerkingen:

Hermanus zei

Als Slinkiƫ zou bestaan, had ik het met alle genoegen van de wereld de doodstraf uitgesproken -en gevoerd.

AlfanDeek zei

Zolang ze jou niet aanvallen zou ik me er niet druk om maken. Alleen die scheten, dat is een ander verhaal. Wat zegt de dokter ervan?