vrijdag 14 november 2008

Dominoday 2008



De hele week heb ik er al naar uitgekeken, en vandaag was het dan zover, Dominoday 2008. Normaal ga ik op vrijdagavond knutselen en roddelen bij vriendin Linda. Vanmorgen even naar haar toe gegaan om te melden dat ik liever naar de televisie wilde kijken vanavond dan met haar te knutselen. Linda vond het jammer, maar geen probleem. Op tijd eten en dan lekker met een beker koffie op de bank. In afwachting van het hopenlijk nieuwe record. Ik vind het prachtig, al die technieken en die mooie opstellingen. Die kleurveranderingen en de spanning bij de bouwers. Hans Kraay jr. is ook het bekijken waard, dus alles was goed. Er is maar 1 minpunt aan de hele avond, en dat is Arlette. Die domme blonde doos, die denkt dat al die miljoenen kijkers achterlijk zijn. Het stomste belspelletje dat ik in een jaar gezien heb. Zelfs zonder breedbeeld televisie weten wij feilloos welke steen op welke plaats past, dat hoeven wij en waarschijnlijk de rest van Nederland niet drie of vier keer in beeld te zien. Ik vraag me af hoeveel mensen toch nog aan het bellen slaan. In ieder geval weten we op dit moment nog niet of het record is gehaald, maar Peter Paul Weyers is erg zeker van de winst.We wachten af, en volgend jaar hopelijk zonder die domme blonde doos Arlette

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Sjips! Dat heb ik dus gemist vanavond: Dominoday. Heb ik wat gemist? En hebben we een nieuw record?
Wat ik niet gemist heb: het lintje voor Marga van Praag. Zij komt nooit meer terug, Dominoday wel.

sunseekers zei

@ Simon. Ja we hebben veel records, de grootste steen. de kleinste steen. de langste spiraal en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Zustertjen zei

Pff, vreselijk programma. Wel knap natuurlijk, maar om dat elk jaar te doen.