maandag 24 november 2008

Nou weten we het nog niet



Gisteravond de halve finale van expeditie Robinson zitten kijken. Al weken zit ik me op te vreten over de onderlinge afspraken en in mijn ogen oneerlijke strijd. Die kleine Hiuk Wan tegen Yin en Hans. Yin is zo wie zo door naar de finale, maar Hans en Hiuk Wan moesten via een laatste proef laten zien wie er bij haar in de finale zou komen. Ik gun het Hiuk Wan zo, zo klein ielig grietje tegen die arrogante omhooggevallen boerenlul van een Hans. Hij begint langzamerhand wel door te krijgen dat als het tot een finaleplaats gaat komen voor hem, hij waarschijnlijk door de oud kandidaten, die hij allemaal geelimineerd heeft, niet wordt gekozen tot Robinson 2008. Ik heb nog een klein beetje hoop dat die kleine de proef heeft gewonnen en dan gaat de finale tussen Yin en Hiuk Wan. Laat de beste maar winnen, ik zet mijn geld op Hiuk Wan

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Ik oooooook! Ik gun het die kleine ook enorm...! Weer wachten tot volgende week, zucht..

Anoniem zei

ging bij jullie de tv ook op storing??
grtn uit H'gom

Zustertjen zei

Ik volg het niet maar die namen! Zijn het allebei Chineesjes of zo?