zaterdag 8 november 2008

Eindelijk



EINDELIJK,

Al twee jaar had ik een nummer op de computer dat ik helemaal geweldig vond en nu nog steeds helemaal toppie vind. Ik was altijd in de veronderstelling dat het van Juanes was. Dus avonden lang heb ik op you tube alle Juanes nummers zitten beluisteren en kon het maar niet vinden. Aan de meisjes van de schoonmaak gevraagd of zij het wisten, maar ook daar ving ik bot. Misschien dat het door mijn zangkwaliteiten komt, maar ik kon er maar niet achterkomen, heel frustrerend.
Afgelopen week zei mien moat: vraag het eens aan Sol, een andere schoonmaakster, die loopt tenslotte altijd met de radio mee te bleren. Goed idee van moat, en nu na een week wachten heb ik nu dus een copy van een cd van Diego Torres, en wat blijkt. Daar staat mijn favoriete nummer dus wel op. Ik gelijk naar you tube en voila, jullie kunnen nu allemaal mee genieten van drie en halve minuut van mijn nummer.

1 opmerking: