zaterdag 22 november 2008

Ouderwetse Zaterdag


Vandaag was het eindelijk weer eens een volle zaterdag. Vanmorgen extra vroeg opgestaan, want ik vond dat de was buiten moest hangen voordat ik op stap zou gaan. Dus bed afhalen en in de wasmachine. Moat om 10 uur uitgezwaaid want die ging op de Zaterdagse fietstoer met de camping.Daarna inderdaad de was opgehangen. Om half 11 bij vriendin Linda. Naar de markt in Santa Pola. We hebben de hele markt gezien, maar er is op dit moment weinig leuks te zien en te koop. De hele markt lag vol met riemen. En waren er geen riemen, dan waren er kleine tasjes, voor make-up, geld, brillen en voor elk ander doel waar je maar een tasje voor kan gebruiken. Verder niks, nada, noppes. Dus maar lekker op een terrasje gaan zitten, een tosti gegeten en gezellig naar de mensen zitten kijken. Om drie uur weer thuis. Koffie gedronken bij Jill, een Engels vrouwtje dat weer terug is vanuit Engeland, die mij gisteravond blij maakte met een grote trommel Quality Street en dan bedoel ik dus echt een grote trommel met het gewicht van 1.2 kg. Ik beloof dat ik probeer om hem zolang mogelijk dicht te laten.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoeveel heb je inmiddels gehad????????????groet vanuit een winters Overijssel

sunseekers zei

@ NEE, HIJ ZIT NOG STEEDS DICHT. ECHT WAAR

sunseekers zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Zustertjen zei

ach meid je kunt nu makkelijk wat hebben. Zo'n rank figuurtje. ! keer wandelen en je hebt het er weer af.

sunseekers zei

@ en dat wil ik graag zo houden. Maar ik bewaar hem wel, tot de kerst ofzo