donderdag 6 november 2008

Ongenode eters.



Soms, heel soms gebeurd het dat we hier op de camping ongenode eters hebben. Gisteren zou ik samen met Linda naar Alicante gaan om een dagje te winkelen, heel gezellig overigens. Maar daar gaat dit blogje niet over. Ik dus in de kledingkast gedoken, die in de voortent staat , om een leuke outfitje bij elkaar te sprokkelen. Spijkerbroek was snel gevonden en toen nog een shirtje, niet te koel, want het centrum in Alicante is overdekt, maar ook niet te warm, want je moet de hele dag lopen. Dus een T-shirt met lange mouwen moest het worden. Als eerste de groene uit de kast getrokken. HE, ik wist niet dat hij tussen de centrifuge had gezeten, ter hoogte van de schouders een heel gat erin.Jammer. Volgende keuze, de blauwe, HE ook al gaten, dit is dus niet van de centrifuge. Hele stapel uit de kast getrokken en jahoor, daar kwamen de muizenkeuteltjes me al tegemoet gevallen. Gadverdamme, heb ik dat weer (gniffelgniffel) Jahoor nog een truitje met een gat erin. We wisten wel dat er muizen gesignaleerd waren op de camping, en we hadden dus ook wel gif neergezet in de voortent, maar dit is dus typisch een gevalletje van TETETETETETELAAT. Ik ben nog niet geslaagd voor nieuwe truitjes, maar ik weet zeker dat dat gaat lukken een van de aankomende dagen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je vond het vast heeeeeeeeeeel erg leuk een paar nieuwe huisdiertjes, ben blij dat ze bij jullie zijn geweest en niet bij mij!! ha ha getverdemekus
buuf

Zustertjen zei

Kijk als je een reden zoekt om te winkelen dan heb je wel een hele bijzondere gevonden