vrijdag 21 november 2008

In de ban van

Al dagen ben ik heel erg druk met mijn hyves pagina, ik krabbel en kwek met heel veel mensen. Nu ben ik op zoek naar allerlei mensen, die op een of andere manier belangrijk voor mij zijn geweest in het verleden. Oud klasgenootjes en oude vrienden uit mijn "Hok" periode. Zit me nu zelfs af te vragen of onze vroege jongerensoos ook een hyves pagina heeft. Op schoolbank heeft namelijk iemand 't hok als school aangemeld, dus wie weet, verder ben ik lid geworden van mijn vroegere basisschool en van het dorp waar ik ben opgegroeid. Al wel vier mensen van de lagere school terug gevonden en wie weet wie er allemaal nog boven komen drijven.

Het wordt nu vast weer wat rustiger, want het weer is op dit moment zalig, tot half 5 heerlijk met een boekje in de zon gezeten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee die jose!
hoe heet je dan op hyves?
ik kan je niet vinden hoor!

kus floor.

Zustertjen zei

lekker zo lang nog in het zonnetje kunnen zitten!