dinsdag 11 november 2008

Niet mijn dag

Vandaag was niet mijn dag, De afgelopen nacht heb ik niet geslapen, ik had pijn. Als ik op mijn rechterzij ging liggen kon ik bijna geen adem halen. Als ik op mijn linkerzij ging liggen krijg ik ook niet genoeg lucht. Op mijn rug liggen ging redelijk, maar ik kan niet slapen op mijn rug. Vanmorgen dus helemaal geradbraakt opgestaan en lekker lopen klagen tegen mien moat. Die zei dat ik waarschijnlijk een middenrifspier had verrekt ofzo. Moat is gewoon gaan fietsen, dus klagen kon alleen tegen de televisie. Ik heb nog wel even de stofzuiger door de caravan en tent geslingerd, maar toen was ik echt zielig. Maar gauw op de bank gaan liggen, maar daar kreeg ik het koud. Fleecetrui en joggingbroek aangetrokken en maar buiten in de zon gaan liggen. Dat was wel lekker, maar omdat de mensen hier niet gewend zijn dat ik met gesloten ogen en dik aangekleed op mijn zonnebed lig, niet echt rustig. Maar weer naar binnen en daar zowaar in slaap gevallen. Na een paar uur tukken was ik weer redelijk opgeknapt. Hopen maar dat er vannacht beter geslapen kan worden.

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

Och en dan ga je ook nog stofzuigen? De zwaarste klus in het huishouden. Ik hoop dat je snel weer beter voelt.xxx

Anoniem zei

ach lieve buuf je word ook een dagje ouder&misschien heb je gewoon een griepje, in nederland kun je ook gewoon de griep-prik halen hoor!!!Beterschap meid