donderdag 2 oktober 2008

Bibberen en buiten zwemmen



Als bij jullie het weer omslaat, doet het dat bij ons ook. De afgelopen week is het weer iets minder geweest, veel regen, zelfs een hagelbui is er naar beneden gekomen, maar dat hebben jullie kunnen zien.

Zoniet de laatste drie dagen, het wordt steeds warmer, vanmiddag zelfs 26 graden in de schaduw. We genieten weer met volle teugen. Zo ben ik gisterenmiddag zelfs wezen zwemmen in het buitenbad. Om de moed te verzamelen om erin te gaan, ja dat duurde even, maar toen de zweetdruppeltjes steeds sneller over mijn rug naar mijn bilnaad gleden, moest het er van komen. Met een fikse duik lag ik in het zwembad en brbrbrbrbrbr wat was dat koud, na verloop van een minuut of 5 werd het steeds lekkerder en zelfs zalig om te poedelen. Een kwartiertje dobberen later ben ik er maar weer uitgegaan want het buitenbad is NIET verwarmd. Wat ben ik toch een held

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

yeah ook al zo"n stoere meid

Rue de Bouzy zei

Hmmmm, heerlijk 26 graden in de schaduw. Zo durf ik ook wel een duik in het water te nemen. Maar helaas is het hier echt herfst. Veel wind en regen. :(

Ik wil weer zomer..........

Smitsky zei

Je bent een bikkelientje!