vrijdag 10 oktober 2008

Spaarrekening



Vanmiddag via vriendin een mailtje gekregen met de vraag of ik een spaarrekening wil openen bij Fortis, Ik denk niet dat we dat moeten doen. Het veiligste (denken wij) is stil gaan zitten wachten totdat de crisis voorbij gaat. Niet te gek doen, maar wel proberen ons steentje bijdragen door de economie toch een klein beetje draaiende te houden. Dus gewoon boodschappen doen, gewoon uit eten en niet boven het maaiveld uitsteken. Dus NEE vriendin, wij blijven gewoon bij onze huidige spaarbank en we hopen maar dat het snel weer beter gaat.

4 opmerkingen:

Smitsky zei

Whahaha, ik zou de foto ook al op het blog zetten. Is niet meer nodig.

Zielig varkentje he?

sunseekers zei

@ Ja, ik dacht beter goed gejat dan slecht verzonnen hahahahahahaha

Anoniem zei

Wat een onwijze gave foto. Wij lagen bijna onder tafel van het lachen!!!! Hopelijk voor iedereen staan straks niet alle varkens er zo bij. Maaaaaar hij is leuk. XXX Annemiek.

Zustertjen zei

Ja idd goed jatwerk, ik was weer te laat om het te gebruiken, had ik m maar niet moeten doorsturen!