maandag 13 oktober 2008

Revitalift duhhhhhhhhhhhhhhhh



Vandaag heb ik mij weer zitten opwinden over de reklame. Ze beloven van alles en doen volgens mij maar weinig. Nou ben ik het afgelopen jaar wel 20 kilo gewicht verloren, dat is heel goed, voor mijn gezondheid en ook voor mijn kledingkast. Er past namelijk veel meer in omdat het allemaal 2 maten kleiner is. Dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is er natuurlijk ook. Mijn vel is een beetje te groot geworden voor mijn lichaam.

Smeren, smeren smeren en veel bewegen, dat is volgens iedereen de oplossing. Vroeger smeerde ik alles wat in de aanbieding was, volgens mij allemaal 1 pot nat cq creme. Maar van een vriendin kreeg ik een(proef) potje Vichy neovadiol, heerlijk smeerseltje, dus toen de voormalige buurvrouw vroeg wat ik wilde hebben voor het oppassen, vroeg ik een normaal potje. Ook gekregen. Heerlijk spulletje en ik geloof dat het ook daadwerkelijk helpt. (de wens is de vader van de gedachte). Nu zag ik vanavond op de televisie dat het weer de verkeerde creme is. Ik heb geen creme nodig voor de iets oudere huid, maar LOREAL moet het zijn, dat drukt de rimpels vanbinnen uit weg. ZOUDEN ZE DAT OOK IN KRUIWAGENS KUNNEN LEVEREN??????????????????????????

5 opmerkingen:

Smitsky zei

He nee he? Je gelooft die smeerseltjes toch niet.. Ennuh, die rimpeltjes vallen best wel mee hoor!

sunseekers zei

@nou, de zon hier helpt niet echt.of echt niet hahahaha

Zustertjen zei

och kom, je bent in puike conditie (misschien wel door dat potjen) en een hangvelletje heb ik bij jou nog nooit gespot. Rimpels krijg je toch van het lachen?

Anoniem zei

Als ik jouw blog lees moet ik vaak zo hard lachen dat ik het warm krijg waardoor mijn bril beslaat :-) Schoonheid komt van binnenuit dus heb jij LOREAL helemaal niet nodig want bij jouw zit het dus al van binnen en je laat het vaak genoeg naar buiten komen.XXX Annemiek.

Anoniem zei

Vooral het laatste gedeelte van dat woord lift, ja dat kun je ook laten doen oeps maar passen al die kruiwagens achter in de bus dan ha ha ha