vrijdag 31 oktober 2008

Twijfel

krabbelpret.nlTwijfelen doen we heel vaak hier. Moeten we wel of niet gaan lopen in verband met het weer, moet ik als we wel gaan lopen, een korte of een lange broek aan. Gaan we de lange weg of nemen we in verband met de wind toch maar de korte route. De buurman kwam vragen of hij wel of niet op de fiets naar het naburige dorp kon gaan of dat hij in verband met de te verwachte regen toch maar met de auto zou gaan. Twijfel alom dus. Daar hebben jullie in Nederland vast geen last van, ik hoorde vanmorgen op het weerbericht dat het 7 graden zou gaan worden vandaag, dus gewoon met de auto en een lange broek aan voor jullie. Inmiddels heb ik gelopen, in lange broek. De lange route en het is nog steeds droog. Na het uitzweten en douchen kan ik zelfs vandaag weer een korte broek aan. Buurman is wel met de auto gegaan, de lafaard.

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

maar in dat weertje van jullie is het toch niet erg als je nat wordt? Zodra de zon schijnt ben je in no time weer droog.

Rue de Bouzy zei

Die keuzes zou ik wel fijn vinden. Een wandeling op zijn tijd is gewoon echt heerlijk.
Helaas laat het weer het hier zo langzamerhand inderdaad af weten. Ik verlang alweer naar de zomer. Vorige week nog genoten van de zon in Frankrijk :)