dinsdag 21 oktober 2008

mysterie opgelost

Twee dagen geleden heb ik mijn hart gelucht over de rekening van de apotheek. We hebben inmiddels antwoord gekregen op de vraag waar dat bedrag van 91,55 euro vandaan is gekomen. Nou, houdt jullie allemaal vast. Het is terecht. Het zijn inderdaad de oordruppels. Omdat het een recept is wat op aanvraag wordt gemaakt, en steriel moet worden bereid, mogen ze 91,-- euro bereidingskosten berekenen. Dus heb ik het goed begrepen????????? oordruppels kosten 0,55 en het bereiden 91,-- euro. Zijn ze helemaal van de pot gepleurt daar??? De apotheek vond het zelf ook wel een beetje buiten proporties, dus hebben ze besloten om ons een creditnota te sturen voor het hele bedrag, en een nieuwe rekening te maken van 18 euro. Dat vind ik nog veel voor een klein ieniemini flesje oordruppels, maar we zullen dat toch maar betalen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zullen we de post nog over sturen?of een stel extra oorwarmers of olie voor het soppen van de oren een stuk goedkoper

Zustertjen zei

Het is niet waar, wat een achterlijk gedoe!!!

Anoniem zei

Kun je nagaan als je niet reageert??? Nog gek dat je dan ineens MAAR 18 euri moet betalen. Dit valt volgens mij onder WITTE BOORDEN criminaliteit!!!! Maar goed als het helpt kun je in ieder geval je oren weer goed gebruiken.XXX Annemiek.

Smitsky zei

Jeetje, wat belachelijk! Moet je nagaan hoeveel mensen er zijn die niet reageren. Tikt lekker aan op deze manier.