dinsdag 28 oktober 2008

In Spaanse sferen



Een jaar of twee geleden hoorde ik deze zanger hier de hele dag, je kon niet in het toiletgebouw komen of Juanes was aan het zingen. Het maakte me altijd vrolijk, Ik dacht altijd dat hij de Spaanse Andre Hazes was, maar tot mijn verbazing kom ik er nu achter dat hij een Colombiaan is. Welliswaar Spaans talig, maar geen Spanjool. Het nummer van twee jaar geleden heb ik alleen op de computer als illegale copie en ik weet niet hoe ik dat moet overbrengen, maar van dit nummer wordt ik dus ook heel blij.

6 opmerkingen:

Zustertjen zei

ging dat andere nummer niet over een zwarte jas ofzo

Zustertjen zei

o nee het was een zwart HEMD

sunseekers zei

@nee schat, het zwarte truitje

Zustertjen zei

Ik heb de vertaling opgezocht en daar hebben ze het over een hemd!!!
hahahahaha

sunseekers zei

volgens Prisma, blz 396, is het T-shirt. Maar is dat een trui of een hemd, weet je wat, JIJ HEBT GELIJK

Smitsky zei

Dames, wat maakt het uit. Je kan het allebei dragen, toch?