vrijdag 17 oktober 2008

Stresssssssssssssssssss



Dit is mijn vriendin Linda, ze is Engelse en een beetje een neuroot. Aankomend weekend vieren zij en haar man een feest ter ere van hun vriend zijn zestigste verjaardag. Drie dagen party party. Vanavond begint het met een show in Benidorm Palace, zo'n 70 kilometer hier vandaan. Morgen is de eigenlijke verjaardag en hebben ze een feest met live band in een tent. Zondag sluiten ze het feest af met een barbeque. Dus moest vriendin voor drie dagen kleren en accesoires meenemen. Stresssssss, wat moet ze mee en is dat allemaal schoon en heel.

Vanmorgen om 9 uur was ze al hier met de vraag of ik haar nagels wilde lakken. Tuurlijk geen probleem, een kwartier later weer hier, wil je even naar mijn cocktaildress kijken, want ik krijg de kreukels niet uit de zijde, tuurlijk, geen probleem, een half uur later, Wil je even mee naar de kapper om uit te leggen wat ik wil, tuurlijk Linda,anderhalf uur later, wil jij me makeup doen voor vanavond, tuurlijk Linda geen probleem.

Van al dat tuurlijk Linda heb ik een giga pijn in mijn kop, ik snap niet hoe iemand van 53 jaar zo onzeker kan zijn over zichzelf, maar gelukkig is ze een uurtje geleden weggereden richting Benidorm. Goedgekleed en goedgekapt, als het weer nou ook nog een beetje meewerkt heeft ze vast een heel leuk weekend.

Ik vooral een relaxt en rustig weekend.

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

whahahaha. Je bent ook wel een lieverd hoor.

Smitsky zei

Oja, ik zie het zo voor me...Gauw naar J. want die zorgt wel voor me. Ja, je bent een schat!!