maandag 20 oktober 2008

Macaroni



Sinds ik het licht heb gezien, om een redelijk slank lijf en een gezond gewicht te krijgen, heeft mien moat, die tenslotte chefkok is, ons eetpatroon stevig aangepast. Ons voornaamste voedingsmiddel is KIP. de ene dag met sla en de volgende dag met iets anders, een wrap, een soep of een omelet. Aardappels zijn eigenlijk verboden , maar eens in de paar weken, wordt ik echt verrast, zo ook vandaag, ik mocht zelfs kiezen. Tussen een wrap of macaroni. Het is macaroni geworden, wel met kip maar o zo lekker. Mede door mien moat, vooral dankzij mien moat hou ik het vol, de rest van mijn leven op kip. Het is weer eens wat anders dan water en brood.

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

het ziet eruit alsof je in een restaurant zit.Uit ervaring weet ik:
dat wordt/was smullen!!!!!!

Anoniem zei

Kijk maar uit dat je geen vleugeltjes krijgt of gaat kakelen :-) :-). Als je de macaroni geserveerd kreeg als op het plaatje lijkt het erg cullinair maar ja van een chefkok kun je niet anders verwachten!!!!!! XXX Annemiek.