vrijdag 24 oktober 2008

Wat een dag!!!!!

Het begon allemaal zo goed vandaag, om 8 uur opgestaan omdat we om half 10 weg moesten, Man van vriendin is namelijk jarig en mien moat had de taart gebakken, en die moest natuurlijk wel voor bakkiestijd op de plaats van bestemming zijn. De zwemspullen meegenomen en naar het zwembad en sauna geweest. Om elf aan de koffie met gebak en een lekker likeurtje( hoe het heet weet ik niet, maar weet wel hoe de fles eruitziet) Daarna aan de fris en lekkers. Toen het een beetje te druk werd zijn moat en ik weer naar huis gegaan.

Daar hebben we de bodembedekking voor Engelse vrienden gelegd, allemaal zeer voorspoedig verlopen. Een beetje de carvan van voor naar achter geschoven en na een uurtje was die klus ook geklaard.

Toen dacht ik, zo de rest van de dag is voor ons. Fout. De buurvrouw van twee caravans verder, was gevallen tijdens het jeu de boule spel, en had erg veel pijn in haar linkerpols, hij stond ook een beetje raar, maar zelf dacht ze dat het gekneusd was omdat ze haar vingers nog kon gebruiken. Maar ze bleef maar misselijk en dacht dat ze zou flauwvallen. Om een lang verhaal kort te maken, naar het ziekenhuis gereden en daar constateerden ze dat het gebroken was. Ik kom net weer binnenvallen. Wilma zit in het gips en over een paar dagen terug naar het ziekenhuis voor controle

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

jeemig. En ik maar denken dat als je in Espana kan rentenieren je rustig aan mag doen. Jullie zijn de rots in de branding van deze camping!!!

Smitsky zei

Precies wat Zustertjen zegt. Jullie worden geacht om jullie rustig te houden ;) (om het maar even in een hokje te duwen)..