donderdag 9 oktober 2008

Leerzaam dagje.

Vandaag doet het niet anders dan regenen, jaja, ik hoor jullie allemaal al zeggen :goed zo, hier is het ook niet alles. Maar wij zitten hier voor het weer. Vandaag is het dus iets minder. Maar dan hebben we tijd voor andere dingen, zoals lekker voor de televisie hangen. Normaal doen we dat niet overdag, Vanmorgen was er school televisie, nu moet ik jullie melden dat ik de schoolleeftijd al een poosje gepasserd ben, maar leerzaam is het wel. Zo heb ik vandaag geleerd dat mannen hun truien anders uittrekken dan vrouwen. Aan de hand van verborgen camerabeelden hadden ze een stuk of wat jongeren gevraagd om hun trui uit te trekken. Ik stond versteld, het is inderdaad waar dat mannen hun trui gewoon achter in de nek vastpakken en over hun hoofd sleuren, en dat de vrouwen dat met gekruiste armen van beneden naar boven doen.De les die ik geleerd heb is dat vrouwen anders zijn dan mannen, maar of ik daar nou de schooltelevisie voor nodig had????????

Verder heeft mien moat me net verwend met warme chocolademelk, heel erg lekker, maar jammer dat hij er geen slagroom heeft opgedaan.

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

Wordt je daar ook zo vol van?

sunseekers zei

@ja, lekker vol en lekker warm.