vrijdag 15 mei 2009

200 ste woordenstroom



Toppers of Floppers

Niets nieuws onder de zon, de Toppers hebben de finale niet gehaald. Of dat goed of slecht nieuws is moet ieder maar voor zich uitmaken. In ieder geval is het afgelopen voor de jongens. Het relletje van dit jaar ging over de HOMOdemonstratie, waar Gordon al dan niet in mee zou lopen. Hij mocht niet, persoonlijk zou ik graag gezien hebben dat die valse nicht voorop had gegaan in de parade. Hou me ten goede, ik heb GEEN hekel aan homo's maar zoals die pisnicht met zijn geaardheid te koop loopt , is geen reclame voor het homo zijn. Wij hebben verschillende homo stellen en alleengaande homo's in onze kennissenkring, en ik weet zeker dat die er net zo over denken.

Ik denk dat het tijd is voor Rene en Jeroen om afscheid te nemen van de Toppers, of om Gordon alleen nog poesie miauw te laten zingen. Ik ben verschillende keren bij een concert van Rene Froger geweest en dat was helemaal geweldig, hij heeft Gordon echt niet nodig om zijn salaris binnen te halen. Jeroen van der Boom, ken ik niet goed genoeg om daar een oordeel over te geven, maar ik kan me voorstellen dat ze met een Floppergevoel thuiskomen.
Gerard Joling zou ook de plaats van Gordon in kunnen nemen, dan kan Gordon stoppen met zingen en voorzitter worden van het C.O.C. al denk ik niet dat ze hem daar willen hebben.

4 opmerkingen:

Zustertjen zei

mooie lay out. Waar heb je die gevonden?

sunseekers zei

@ die heeft mijn P.A. voor mij gevonden, hahahahaha, misschien kan je zus helpen

Hermanus zei

Zeg, moet ik nu iedere dag mijn beeldschermkleuren bij gaan stellen.
Eerst groen, toen roze en nu dit weer.
Dit ziet er flex uit dus niks meer aan doen graag.

sunseekers zei

Ach Hermanus, al zou ik willen, mijn P.A. is de afgelopen dagen heel bezig geweest met zijn lay out, dus dit is um