zondag 10 mei 2009

Moederdag the X-factor



Omdat ik zelf geen moeder ben, maar gelukkig nog wel een moeder heb, heb ik net moeders even aan de skype gehad. Het was rustig bij haar. Van de 5 kinderen die ze heeft is er wel 1 geweest. De rest was of afwezig doordat ze in het buitenland zit(ik dus) of andere plannen hebben gemaakt. Schone zus zou nog wel komen, dus daar zit moeders nu braaf op te wachten. Het moederdag kado is wel door allemaal gegeven, een nieuwe tuinslang zodat moeders niet meer met gietertjes hoeft te lopen. Ook nog even met haar gebabbelt over de tv. Gisterenavond de finale van X-factor, ik vind dat de juiste heeft gewonnen. Wat een dijk van een stem heeft dat meisje en wat een emotioneel nummer,ik had de kippenvel op mijn armen staan. Jammer dat Gordon er niet bij was, had hij tenminste 1 keer gewonnen deze maand, want het songfestival zal wel weer niks worden.

1 opmerking:

Zustertjen zei

Al is moederdag een commercieel verzinsel, ik ben blij dat toch iedereen die niet op vakantie is of te ver weg woont, in Spanje of zo ( dan is het logisch dat je er niet bij bent), de moeite neemt om gezellig bij mijn moeder aan tafel te komen zitten.
Heerlijk weer en fijn gezelschap zo met z'n allen.