donderdag 28 mei 2009

Opluchting










Vandaag via mijn grote zus, een paar foto's gekregen van ons nieuwe appartement in Frankrijk.
Wat een opluchting, dat willen jullie niet weten. De afgelopen weken werd de spanning steeds groter, ik begon er weer slecht van te slapen. De meest onmogelijke onbenulligheden werden in mijn hoofd opgeblazen tot hele olifanten. Dus toen vanmiddag de mail binnenkwam met daarin wel een tiental foto's begonnen mijn oksels te klotsen, mijn knie-en te knikken en mijn lip te trillen. O God, laat het alstublieft meevallen.
Nou het gebed is verhoord, het is boven mijn verwachting. Het bed is zelfs al opgenmaakt. We kunnen dus slapen over drie weken. De rest is voor mij niet echt belangrijk meer. Ik zag ons matras al op "de deel" staan, tussen de muizen en weet ik veel wat voor ander ongedierte daar allemaal huist, maar gelukkig, niets van dat alles. Ze hebben zelfs de hele slaapkamer al ingericht. De kledingkasten in elkaar gezet en het zou me niet verbazen als er ook al kleding in de kast ligt.

Vandaag blogt er een heel gelukkig mens.

5 opmerkingen:

Hermanus zei

Zeg!!! Over 3 weken? Dan zit ik er met m'n gezinnetje nog in hoor.

(of zouden alle Franse appartementen er zo uitzien?)

Zustertjen zei

Pff, eindelijk een geruststelling.
Hoeven we straks toch niet te helpen.
Kunnen we samen een beetje vakantie vieren.

sunseekers zei

@ Hermanus, dit is eigendom, geen Vacansoleil,

sunseekers zei

@ Zustertjen, droom maar verder tot augustus, wij kunnen vast nog wel een klusje vinden

The world according to El zei

Dat ziet er toch geweldig uit, heerlijk over 3 weken al vakantie!! Geniet er lekker van