donderdag 7 mei 2009

Poes

Al sinds jaar en dag wil ik heel graag een hond. Hij/zij hoeft niet groot te zijn, maar moet wel van knuffelen houden. Toen wij nog beiden aan het werk waren zei mien moat, we doen het niet, zielig voor het beest, vaak alleen thuis, Dus toen wij beiden niet meer naar de baas hoefde, dacht ik dat er wel een hond zou komen, jammer maar helaas. Moat zei dat we nu nergens meer voor thuis hoefde te blijven, dus ook niet voor een hond. Nu probeer ik om moat over te halen om een poesje aan te schaffen, die kan dan straks mooi bij de boerderij in Frankrijk blijven om muizen te vangen. Vandaag bij vriendin op verjaardag hoorde ik dat er een nestje (wilde) katjes geboren waren, onder de rozenstruik. OHHHHHHHHH wat lief, drie jonkies. Een rood/witte heel leuk maar met snotoogjes. Een zwart/witte met 1 snotoog en dan deze een grijs/witte, hij/zij kan al miauwen en heeft de beide oogjes open en ze zijn schoon. Maar helaas moat trapt er niet in.



4 opmerkingen:

Smitsky zei

Echt, Lola was zeker een hond voor jou geweest. Heeeeeeeel erg hoog knuffelgehalte. Het mooiste is ook nog, ze volgt me overal, loopt nooit weg. Luistert perfect...behalve als ze een loslopende kip ziet.

lillian zei

Wat een poepie. Maar woont er op de boederij ook geen grote hond? Prima speelkameraadje voor hem. xxx

Zustertjen zei

hapklaar brokje voor de hond zeker!
ik snap moat wel, maar het is wel balen.

Anoniem zei

begin juni zijn er bij ons puppies, dus...
http://www.nightraidershome.nl/Breeding%20plans.htm
Poezen hebben wij er nu drie, maar daar komen geen kleintjes, haha
groet'n uit Hillegom