zondag 3 mei 2009

Stoer



Vanaf 1 mei is ons buitenzwembad open. De hele winter mogen we alleen op de zonnebedden liggen, maar het is dan niet de bedoeling dat we ook in het water gaan liggen dobberen. Dat is trouwens toch geen fijne optie (vraag maar aan Zustertjen) want het zwembad is NIET verwarmd.
Vanmiddag om een uur of 4 hebben de overbuurvrouw en ik de moed verzameld om af te gaan koelen in het zwembad. BRbrbrbrbrbrbrbr wat was dat koud zeg.Eerst maar even een douche genomen om aan de temperatuur te wennen. Toen een poosje staan bibberen op het trapje en toen er maar ingesprongen om niet voor watje te worden versleten. Na een minuut of drie werd het langzaam beter, ik zal niet zeggen dat het al aangenaam werd, maar dat komt vast wel. Zeker nu de nachttemperaturen op beginnen te lopen, moet de watertemperatuur ook redelijk snel omhooggaan.

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

Tss, ook niets gewend. ik deed het zonder blikken of blozen.

Whahahahahahaha

sunseekers zei

@ ik wist niet dat jij ijsklontjes aan je kont lekker vind.
Whahahahaha

Zustertjen zei

Kom op jij weet toch al mijn geheimen.

hihihihihihi