woensdag 13 mei 2009

Wat jullie nog niet weten



Sinds vorig jaar ben ik aan het bloggen. De ene dag leuk, de andere dag stom, maar het valt niet mee om elke dag weer wat neer te typen. Als ik in de problemen kom heb ik een P.A. Die leest mijn e-mails en geeft oplossingen. Het gaat zelfs zo ver dat zij mijn blogpagina gaat pimpen. Dat heb ik in eerste instantie niet zelf verzonnen, maar bij medebloggers gezien. Het wordt allemaal steeds mooier. Zo heb ik inmiddels een teller zodat ik kan zien hoeveel kijkers ik heb op de site, vraag me niet hoe ik het erop gekregen heb, want dat heeft mijn PA gedaan. Aan de rechterkant zie je medebloggers die ik graag lees, keurig gedaan door PA. Nu is het afwachten hoe de nieuwe pagina eruit komt te zien, dat ligt aan PA.
Ik beloof bij deze plechtig dat ik zelf zal blijven typen, maar voor de rest heel hartelijk bedankt SMITSKY

8 opmerkingen:

Smitsky zei

Whahaha, help je heel graag hoor!

Moet maar zo denken, voor mij ben je de P.A. in onze privé mail ;)

Maar die groene vind ik dus wel heel mooi....

Anoniem zei

Hoi zus, ik keek eigenlijk nooit meer op je blog omdat ik aannam dat er hetzelfde op je hyves blog stond, maar dacht net ik zal eens kijken of je sunseeker blog nog "aktief" is, ja dus. Nou hij is wel mooier geworden!!! Moat de groetjes en tot......xxx, je zus.

Hermanus zei

Met alle respect hoor maar ik zie mijn naam aan de rechterkant niet staan.

sunseekers zei

@ als ik alle namen van medebloggers op mijn site moet zetten, is er geen ruimte meer voor een verhaaltje, sorry Hermanus

Hermanus zei

Nee, begrijp ik maar je schrijft 'aan de rechterkant zie je medebloggers die ik graag lees'.
Begrijp ik hieruit dat je mij niet graag leest en alleen mij bezoekt om mijn foto ?

(ps. er staat niets rechts, alles staat links.........maar niet verder vertellen)

sunseekers zei

Ja, alles veranderd, dankzij Smitsky, en nu staat er favorieten

sunseekers zei

Ik hoop Hermanus, dat ik met mijn edele daad, een vriend voor het leven heb :-)

Hermanus zei

Ik zal proberen je niet teleur te stellen.
Alvast een dikke kus op je bips.