dinsdag 12 mei 2009

Zonnestralen



Vandaag was weer zo'n dag, heerlijk zonnetje als ik om 9 uur mijn bedje uit kom. Moat gaat om 10 uur op de fiets weg en ik begin met het voornemen om een start te maken met de jaarlijkse grote schoonmaak. Om 5 over 10 heb ik alle vitrage uit de caravan gehaald en ontdaan van hun haakjes. Daarna in de wasmachine en een emmer sop gehaald. Ramen gepoetst en een stuk plafond afgenomen. Dan HALLOOOOOOO is er iemand thuis,vriendin van Beach komt even langs, in eerste instantie om lekker spontaan naar een markt te gaan, maar omdat we beiden niet kunnen bedenken waar op dinsdag markt is, zet ik maar een lekker kopje senseo en beginnen we te kletsen. Na een half uurtje is de was klaar en hangen we gezamenlijk de vitrage te drogen, Om 13.00 uur zegt vriendin, laat ik maar eens boodschappen gaan doen en dan naar huis, anders is mijn man eerder thuis van het fietsen dan ik. En jawel hoor, ik had net het eerste gordijn weer op zijn plek hangen toen moat en man terug kwamen van de fietstoer.
Jeetje wat zijn we toch druk hier

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

whahahaha.

ach 's middags is het toch te warm om nog wat te doen.

Smitsky zei

Nou, je zou er ook echt heel moe van worden...