dinsdag 23 september 2008

Eten in Spanje



Gisteren had moat verzonnen dat we suddervlees met rijst zouden eten, heerlijk, trouwens alles wat mien moat maakt is lekker. Nou wil het toeval dat we gisteren geen rijst in de kast hadden staan, en dat wij alleen op donderdag boodschappen halen. Dus moest ik even naar de winkel op de camping voor rijst. De winkel had twee soorten rijst, kleine zakjes en grote zakken. Een klein zakje moest wel genoeg zijn, so be it. Kom ik thuis, zegt moat, dat is niet handig, dat is paella rijst. Heb ik daar verstand van, nee dus. Maar moat ging onder het mompelen van wat verwensingen aan de arbeid. Ruiken deed het heel goed, maar dat was het vlees. Na verloop van een half uur konden we eten. Het zag er niet alleen smerig uit, maar ik vond het niet te vr...., moat zei dat het wel meeviel, ik denk niet dat we de tweede helft van het zakje rijst snel zullen opmaken.

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Ach gajje, arme moat van je...

Die moat van mij heeft vanavond gekookt. Netjes vanaf het Knorr pakje. Teri Yaki, en het was nog te eten ook...Hallelujah

Zustertjen zei

goh, ik vind paella rijst wel lekker.

Als we met kerst nu komen rijden kan ik wel weer eens wat meeslepen richting Hollanda. Hmmmmmmm