zondag 7 september 2008

Het animatieteam


Werd ik toch van mijn zonnebed afgesleurd vanmorgen. Ik had net de caravan aan kant en genoot van een heerlijk groot glas met koud water toen het animatieteam van de camping voorbij kwam. Dus moest ik op de foto met de "vogel"van de camping. Het beest loopt op de meest rare tijden over de camping. Nu vermaakt hij jong en oud, en met de kerst komt hij samen met de kerstman een flesje lekkers brengen namens de camping.

De piraat aan mijn linkerkant is Dafne, die is normaal te vinden in de sportschool, maar tijdens het hoogseizoen behoort zij ook bij de animators, ze spreekt een beetje engels, maar liever handen en voetenspaans. Zij heeft mij al het nodige spaans geleerd de afgelopen jaren. Als ze aqua-aerobics geeft op woensdagmorgen is dat iedere keer weer een feestje.

Oja, en voor het geval jullie mij niet kennen, ik ben degene in bikini.

4 opmerkingen:

Zustertjen zei

Top figuurtje amigo!!!!!!!

Anoniem zei

Whahahahahahahaha!! leuwk hoor!

Anoniem zei

Ik dacht toch echt dat je die vogel was, oeps nee nu zie ik het een bekende zonnebril!

Smitsky zei

Jazeker mag dat figuurtje van je gezien worden.. Super!