woensdag 10 september 2008

Roken



Roken is een van mijn onhebbelijkheden. Alles heb ik er al over gehoord, ik weet dat het slecht is voor mijn gezondheid, ik weet dat het slecht is voor de mensen om mij heen, ik weet dat het huis gaat stinken, ik weet dat mijn kleren gaan stinken, ik weet dat ik in restaurants naar buiten moet voor een peuk, ik weet dat er hier in Spanje ook nergens meer gerookt mag worden. Maar ik kan het (nog) niet laten.

Waarom dan dit blogje, het maakt toch helemaal niks meer uit. Gisteren was er weer een nieuwtje op het journaal, in Geneve zouden ze vanmorgen iets technisch gaan doen wat zou lijken op de oerknal, met volgens de tegenstanders het mogelijke gevolg dat de wereld zou vergaan. Een paar jaar geleden hadden we All Gore, die vertelde dat de waterspiegel zo hoog zou worden dat de wereld zou vergaan. Een poosje geleden vertelde onze zwager dat Nirubu zou komen in 2012, dan zou er een hele grote tsunami komen over de hele wereld en zouden we toch vergaan.

Dus, ik kan me niet druk maken over een sigaretje meer of minder, we gaan toch vroeg of laat allemaal

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Ik steek er nog 1 op....

Zustertjen zei

die "oerknal"zou vandaag zijn toch?
Zijn we nu dan met z'n allen weggevaagd en in een nieuwe wereld terechtgekomen en weten we dat niet of moet ik het hele maffe idee maar weer van de tafel schuiven?

Rue de Bouzy zei

Het ergste van die berichten over het einde van de wereld is dat ik wel weer las over een meisje dat afgelopen woensdag zelfmoord pleegde omdat ze het einde niet wilde afwachten.

Ik rook trouwens zelf niet (meer), maar ieder moet voor zichzelf bepalen om te stoppen of niet.
Dat opgelegd te krijgen werkt toch niet. (eigen ervaring)