donderdag 18 september 2008

Het zesde zintuig

Vanavond is het weer zo ver,een nieuwe aflevering van het zesde zintuig, ik kijk er met verwondering en bewondering naar. Zelf weet ik het niet, is het er of is het er niet. Met het bedoel ik dan :bestaat er meer tussen hemel en aarde. De ene keer denk ik dat het flauwekul is en de andere keer denk ik Ja.

Een fiks aantal jaren geleden hadden moat en ik een stel vrienden genaamd Leny en Arie, ze zijn inmiddels beide overleden, die hadden HET beide. Toen moat pijn in zijn nek had, nam Arie een handje vol met gewone watten tussen zijn handen en praatte gewoon door over koetjes en kalfjes. Toen wij naar huis gingen, gaf hij de watten aan mij en zei dat ik een plukje van die watten op Moat zijn zere plek moest plakken voor de nacht. De volgende morgen haalden we de watten eraf en er was een hele rode plek op de plaats van de pijn, een soort brandplek. Na telefonisch kontakt met Arie, zei hij dat er teveel van het goede in de watten terecht was gekomen en dat ik ze maar in een krant moest rollen en in de vuilnisbak moest gooien. Maar moat was wel van de pijn af. RARA.
Een andere keer hadden we een foto van een schoonzusje bij ons, zij had last van migraine. Leny nam het fotootje tussen haar handen en praatte gewoon door. Na verloop van een kwartiertje haalde ze haar handen uit elkaar en de foto was aan de binnenkant van haar handen te zien. Ze zei dat schoonzusje gewone vitamine K korreltjes moest nemen. En na verloop van tijd was schoonzusje van haar migrane af. RARA. Is het toeval of iets anders, wie het weet mag het zeggen.

1 opmerking:

Smitsky zei

Ik weet het ook niet.. Heel apart allemaal. Zometeen nog even kijken, heb het opgenomen.. Alhoewel..ik moet er alweer vroeg uit