maandag 15 september 2008

Met de kerst blijven we hier



Vandaag heb ik mijn moeder verteld dat wij met de kerst niet naar Nederland komen. Het wordt ons te duur, van het geld dat je kwijt bent aan een ticket en huurauto kunnen we drie maanden de huur betalen op de camping. En met de huidige dieselprijzen en de overnachtingen op de heen en terug weg is het al niet veel beter.
Maar om al die maanden mijn moeder niet te zien, is ook geen optie. Dus heb ik een vliegticket geboekt. Ik vlieg 15 januari 2009 naar Amsterdam en dan vlieg ik 18 januari 2009 weer terug. Ben ik drie dagen bij moeders. Ik blij en ik weet zeker dat Moeders dat ook gezellig vind.

Mochten er dus mensen zijn die de kerst bij ons in Spanje willen doorbrengen, wees er snel bij, want VOL = VOL.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Bhahahahahahaa!! Okay:)

Snoopy~XxX~Marleen zei

Hee, Sunseeker, ik heb ook bloggy!

Zustertjen zei

Bij deze gereserveerd!!!!!!!!!!!!!!!

sunseekers zei

@ Zustertjen, HOERA, wie het eerst reageert heeft de plek. Hebben wij in ieder geval geen eenzame kerst

Zustertjen zei

Moet echter nog wel vrij krijgen en een vlucht kunnen boeken. En hopen dat mijn werkgever niet ten onder gaat aan de kredietcrisis in de wereld. Maar verder is alles in kannen en kruiken.

Hahahahahahaha.

sunseekers zei

Zo gauw je geboekt hebt, ga ik hier achter slaapplaatsen aan. Kijk eens bij Transavia basic

Smitsky zei

Tuurlijk was zustertjen weer haantje de voorste...