maandag 15 september 2008

Verplicht binnen zitten


Het is niet te geloven, heb je alles wat je hartje begeert en kan je alles doen wat je wilt, moet je verplicht binnenzitten. We hebben hier stralend mooi weer en lopen dus de hele dag in bikini en korte broek, incidenteel wil ik dus wel eens een poosje uitstrekken op een zonnebed in de schaduw. Vanmorgen eerst netjes een uur wezen Nordic walken en daarna naar de jacuzzi voor de spierpijn, maar daarna had ik het helemaal voor elkaar. Mien moat pleitte op de racefiets en ik met een boek op het zonnebed in de schaduw. Maar het is geen doen. Ik wist niet dat er zoveel VLIEGEN in de rondte zoemen. Overal zitten ze, van die vieze plakdingen, die met geen mogelijkheid ertoe te bewegen zijn om op te rotten. Nu zit ik dus binnen met een dichtgespijkerde voortent, het wordt al warmer en warmer, nog ff en dan moet ik in de caravan gaan zitten met de airco aan. Wel een luxe probleem, maar zo'n erge last van vliegen hebben we hier nog nooit gehad. Bah.

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar, waarom moet je dan binnen zitten?