dinsdag 9 september 2008

Onverwacht

Onverwacht is er een bui gevallen afgelopen nacht. Alle spullen staan net op hun plek en nu moeten we (lees Mien Moat) alweer poetsen. Het buitje dat vannacht is gevallen had de gehele sahara aan boord. Alles, maar dan ook alles zit onder de rode viezigheid. Het is saharazand, dat is een rode kleverige grondsoort die met geen mogelijkheid is weg te vegen, dus moet er een emmer sop aan te pas komen en een poosje soppen.

Mien mmoat doet zijn uiterste best om alles weer tiptop te krijgen en ik vlucht. Poetsen is nooit mijn favoriete bezigheid geweest en zal het ook nooit worden.
Ik heb me verschanst in het binnenzwembad, moest toch eigenlijk ook wel weer beginnen. Toen ik terug kwam was alles weer helder, behalve mijn fiets, die staat nu nog gewoon met rode aanslag te wachten op een poetsbeurt. Het zal mij benieuwen hoelang het duurt voor het eraf gesleten is.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach het eerste regenbuitje..ja het word hier weer mooi weer dus bij jullie ietsie pietsie slechter..............maarre die fiets valt wel mee hoor, zo zien de fietsen van de kids er ook uit!
Misschien hebben ze daaro bij jullie in spain ook wel een wasstraat voor fietsen ha ha toedelo

Zustertjen zei

Sunseeker, jij jokkebrok. Jij kunt heeeeeeeeeeeeel goed poetsen.

sunseekers zei

@ zustertjen, ik heb niet geschreven dat ik het niet kan, maar dat ik er een hekel aan hebt.hahahaha

Smitsky zei

Heeeeeeel hard fietsen? Zou dat helpen?

Zustertjen zei

Nee man daar wordt je pas echt moe van, in die hitte

Anoniem zei

Zo, zo..Saharazand dus. Ja, ja, ik weet hoe het is gekomen met dat het Saharazand regende! 'N paar dagen geleden geleerd op school^^.

Eigenlijk was het voor gr. 8, maar had afgeluisterd, zo kom je ook nog wel eens wat te weten als je in een combi bij groep 8 zit^^!