maandag 8 september 2008

Ja hoor, we zijn er weer



Gisteren zijn onze vrienden weer aangekomen. Om half zes kregen we een sms-je dat ze om half 7 "thuis" zouden zijn. Op mijn vraag of dat bij hen of bij ons betekende, kreeg ik een telefoontje dat dat niet uitmaakte. Gelijk maar afgesproken om ergens even een hapje te gaan eten om bij te praten. Dat is gelukt, we zijn naar een wokrestaurant geweest in Guardamar. Voor het luttele bedrag van 4,95 euro per persoon mag je zoveel eten als je lust. Wij knieperige Hollanders hebben ons buikje vol en rond gegeten. De drank daarintegen is voor Spaanse begrippen duur daar, dus aan het eind van de avond moesten we voor 4 personen wel 50 euro aftikken.Ik denk dat je daar in Nederland nog niet eens voor 4 personen voor naar de snackbar kan, laat staan naar de afhaal chinees.

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Ik weet het wel zeker.. Laatst schrok ik van de Chinees (hij zei boe..hihihi)..

Zustertjen zei

Lekkkkkeeeeeerrrrrrrrrrrrrr