vrijdag 5 september 2008

Thuis



Zo, de tent is ingericht en de rotzooi zo goed als opgeruimd. De hele dag hebben we gebouwd en uitgepakt. Alles heeft zijn vaste plekje weer gekregen, en er is niets gesneuveld.Het enige dat we nog steeds niet hebben gevonden is het snoer van mien moat zijn scheerapparaat. Dat waren we thuis al kwijt, dus hadden we de hoop dat we het al hadden ingepakt. Maar helaas het is nog steeds niet boven water. Alle kratjes zijn uitgepakt en ik heb hem niet gezien. Mien moat begon al langzaam te hopen op een nieuw scheerapparaat, maar de zeikert(ik dus) heb een oplossing gevonden. Mijn snoertje van de ladyshave past ook, dus dikke pech voor mien moat. Misschien koop ik wel een nieuwe ladyshave, of we delen het snoertje. Er is wel meer dat we samen delen tenslotte.

Morgen nog even de caravan aan kant maken en dan moet ik mijn hersentjes weer gaan pijnigen over een onderwerp voor een nieuw bloggie.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het jammer dat jullie weer naar Spanje zijn vertrokken, maar voor jullie is het echt heerlijk! veel suc6 verder in Spanje, en ik reageer vast nog wel op je nieuwe blogs, en we skypen elkaar vast nog wel! Doeii!

-XxX- jesss, !!!

PS: Veel suc6, he, T, met scheren!!

Anoniem zei

kan er tussendoor nog wel gefietst worden? Of komt dat later weer?
Heel veel plezier weer nu alles weer staat!
groeten uit Hillegom.

Anoniem zei

Hee hoi wat een strakke voortent is het weer geworden&ne het zonnetje schijnt ook weer........
Maarre jij hebt ook geen nieuwe lady-shave nodig, deel maar lekker het snoertje !! Veel plezier verder in Spain moat&sunseeker!

Zustertjen zei

Vuile vrek dat je der bent. Hahahahaha.

Hey n nieuw vloertje?

Anoniem zei

Joen moat kan ook zien board laten staan hebbie ut snoertie alleen!! Afijn het grote genieten kan weer beginnen.xxx Annemiek

Anoniem zei

Waarom laat sunseeker geen baard staan. Geef je moat toch dat snoertje.

sunseekers zei

@Zustertjen, ja nieuw tapijtje, knap dat je dat nog weet.
@ anoniem, wie zegt dat ik geen baard laat staan??
@ hillegom: Zondag begint moat weer te fietsen met de groep.

Smitsky zei

Op een bepaalde leeftijd heb je dat he? Baardgroei ;)