zaterdag 13 september 2008

Wat een gevoel



Sinds vanmiddag voel ik mij als het vrouwtje op de video. Wats kebeurt?? De spieren van mijn schenen doen niet anders als protesteren, bij alles wat ik doe. Het maakt niet uit welke schoenen of slippers ik aantrek, ik loop ofdat ik in mijn broek heb gesch.... Voor de tweede dag op rij vroeg opgestaan, voor mijn doen dan, om te gaan lopen met de stokken. Alleen maar tot aan het viaduct en daarna weer terug gelopen, dus al met al maar een kilometertje of 6. De tweede dag weer gelopen, maar nu de helft verder, dus 8 kilometer ongeveer. Daarna vanmorgen naar de overdekte markt geweest op zoek naar Burburry neppers (petjes) die ik aan mijn neefje heb beloofd, het is niet gelukt ( het schijnt dat alle illegale copys van de markt zijn gehaald), eigenlijk ook wel logisch, maar voor mij een groot probleem, ik heb het beloofd. Maargoed,het ging over het lopen. Ik kan nu niet meer op of neer van de pijn in mijn benen, morgen misschien maar niet gaan lopen, OFFFFFFFFFFFFF de pijn verbijten en zien dat ik erdoorheen loop

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Sporten was gezond, toch??
Mijn jukbeen is gebroken bij het basketbal zaterdag, dus...

maar ja, ook dit overleven we wel weer en dan weer als nieuw verder sporten, haha.

groetjes uit Hillegom!

Smitsky zei

Jij bent toch echt wel een doorbijter he? Doen wat je hebt beloofd, ondanks het schuifelen.. Een heerlijk mens ben je!

Zustertjen zei

Ik had dat vroeger als ik weer overdreef met atletiek: slijmbeursontstekeing heette dat geloof ik.

k.. he!