zaterdag 27 september 2008

Regen, regen en hyves




Omdat het weer de afgelopen dagen niet erg meewerkt, ben ik op de computer bezig, bloggen, mailen en surfen. Zo ben ik sinds een paar weken aktief op hyves, ik vind het erg leuk, eerst was ik bezig op schoolbank, daar had ik al een oud klasgenootje terug gevonden en daar een poosje mee gemaild. Nou zat ik vorige te zoeken op hyves en tot mijn grote verbazing kwam ik daar een oud klasgenootje tegen van de lagere school. Het gevolg is dat we nu elke dag zitten te kwekken, soms een kort krabbeltje en gisteren zelfs een uur heen en weer zitten kwekken, over onze jeugdherinneringen, we waren toen vriendinnetjes, en over hoe ons leven is verlopen tot nu toe. We hebben dezelfde leeftijd, maar een totaal ander leven. Ik maak me druk over het weer, zij maakt zich druk over haar bijna volwassen kinderen. In ieder geval ik vermaak me erg goed met dit voor mij nieuwe medium.Ik ben benieuwd wie er allemaal nog meer boven water komen.

5 opmerkingen:

Zustertjen zei

welke ben jij?

sunseekers zei

vooraan met die haarband, of diegene die het ontdeugendst kijkt natuurlijk.

Anoniem zei

er komen vast nog wel veeeeeeel meer oude klasgenootjes boven water, sunseeker! dat heb je namelijk met Hyves! ;)

Anoniem zei

wat een lekker snoetje had je daar nog........., das wel iets verandert, maar die ondeugd straalt...er nog steeds uit!ha ha ha ha.
dus je vermaakt je met hyves!leuk berichtjes!!!
bedankt nog voor de felicitaties last week.
vuurtje fikken was hij gisteravond ook nog aan het doen, ach ja veel snoei-hout

Anoniem zei

hallo josé!

hoe heet jij op hyves dan!
dan kan ik je toeveogen haha!
datlijkt me echt grappip!
kusfloor.

verder aller goed in het warme spaanje?
hier aller gwewoon zoals normaal,

KUTWEER dus ;)

groetjes aan ted!