vrijdag 12 september 2008

Verkopen


Verkopen zit mij denk ik in het bloed. Mijn Vader, God hebbe zijn ziel, kon het als geen ander. Overal zag hij handel in en kreeg altijd alles voor elkaar. Ik denk dat ik zijn genen heb geerft. Gisteren waren wij namelijk bij vriendin in het appartement om daar een wasmachine op te halen, die op de camping hier was verkocht. Vriendin zei dat er wel meer was wat wegkon. Ik zei toen: gooi maar in de wagen en ik zie wel wat ik er mee doe. Terug op de camping waren wij in het bezit van twee tafels, twee krukjes,een bezem, een kleed, een leren burostoel op wieltjes en de nodige potten,pannen en kop en schotels een klok, een wekkerradio en wat kleinspul. Aankomend weekend komt de caravanclub van Murcia, dus zal ik het allemaal uitstallen voor onze tent en zien dat ik er wat kleingeld van maak voor vriendin. Zover is het niet gekomen. Binnen een half uur had ik de twee tafels,krukjes, kleed burostoel en bezem al verkocht. Wat zal vriendin blij zijn, niet met het geld maar met het idee dat ze het niet heeft hoeven weggooien.

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

Je kunt wel een winkeltje beginnen als je je begint te vervelen met niets doen.


whahahahaha

Smitsky zei

Je zou uitstekend bij mijn sjaggeraartje passen ;)