zondag 24 augustus 2008

Beetje teleurgesteld.


Een beetje teleurgesteld ben ik eigenlijk wel. In de vaste kijkers van mijn blog. Maandenlang schrijf ik hier al zin en onzin en het commentaar blijft gelukkig niet uit. Op de grootste flauwekul komen de meeste reacties binnen. Ik hoop dat jullie dat in de toekomst ook blijven volhouden. Zelfs als het internet op de kampong niet zo stabiel is en ik dus geen regelmatige blogjes op het www kan slingeren. MAAR nou heb ik gisteravond na lang zoeken eindelijk een goede foto kunnen maken van een zonnebloem en die dus bij mijn blog geplaatst, DE vertaling volgens mijzelf van sunseeker, alleen een verrekijker ontbreekt nog, en wat gebeurd er????? helemaal niets, niemand die er iets van zegt, en ik heb gezien dat er genoeg gluurders waren vandaag, BEETJE JAMMER

5 opmerkingen:

Smitsky zei

Sorry! Ik heb nog wel geacht, goh wat een mooie zonnebloem. Maar ja mijn gedachten kun je niet lezen....

Anoniem zei

Als trouwe lezeres, en BEANTWOORDER, laatste reactie op de Lego bouwerij, had ik vandaag echt nog niet gekeken maar inderdaad de foto dekt de lading.Hoop dat jullie weer heel veel zon en bloemen zien in Spanje :-) :-).xxx Annemiek.

Anoniem zei

Deze mooie zonnebloem is nu voorzien van water en fleurt ons huis op, heerlijk bbq-weer vandaag!

Anoniem zei

weet je, sunseeker, ik snap het eerlijk gezegd niet helemaal, dit bloggie, maar de rest wel hoor!!:O

XxX

Zustertjen zei

Je kunt niet alles hebben.
Maar 1 troost. Er wordt zelden op een foto gereageerd behalve als je er een bloggie bij maakt. Dusse.. ga zo door.