woensdag 20 augustus 2008

Nog maar ruim 1 week


Jaja, times flies, over een weekje gaan we weer naar de kampong. We kijken er beiden erg naar uit. Vooral het zonnetje missen we erg. Ook het sporten mis ik wel een beetje, en mien moat heeft zijn fiets alleen maar van een afstandje gezien omdat het geen weer is geweest om erop uit te gaan.

Hier is het ook wel gezellig, met de vele vrienden en familie die we al dan niet hebben gezien deze zomer, maar daar is het een heel ander leven. Meer ontspannen en relaxt zullen we maar zeggen, en dan heb ik het niet eens over de afstanden die we de afgelopen zomer weer hebben afgelegd. Van hot naar her zijn we gereden, in Spanje doen we ruim een maand met een tank diesel. Kan je je voorstellen hoeveel geld ik kan uitgeven op de marktjes in Spanje.

Waar ik wel tegenop zie is de caravan uit de stalling halen. Hoe zal hij ruiken, zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gelezen, heb ik een brood in het vriezertje laten zitten. Na 9 weken zonder stroom en in de warmte te hebben gestaan, kijk ik er niet echt naar uit om de caravan open te maken. Ook de tent opbouwen is niet mijn favoriete bezigheid, maar als alles weer staat, kunnen we er weer een poosje tegen.

Nu nog een paar dagen oppassen op M&M en dan als een speer de auto inpakken en naar het westen van het land voor de jaarlijkse familiedag, Dus voor het einde van de maand zeggen wij Adios, hasta pronto.

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Dat vriezertje komt vast op je aflopen....hihi

Zustertjen zei

zien we jullie nog voor jullie gaan?
snif snif