dinsdag 12 augustus 2008

Een vliegende kraai heeft altijd wat

Jaja, een brutaal mens heeft de halve wereld, nu, ik kom aardig in de buurt. Ik krijg van alles en nog wat bijelkaar voor het nieuwe huis in Frankrijk, zo ook dit leuke archief kastje. Vorige week mocht ik een dag oppassen op de dochter van Zustertjen, dat was heel leuk en gezellig. Om mij toch wat nuttig te maken in dit gezellige huishouden had ik me voorgenomen om de ramen een beurtje te geven, niet dat het echt nodig was, maar het is een klusje waar best veel tijd in gaat zitten, en dat delen Zustertjen en haar gezin graag in met leuke dingen. Bij de voordeur stonden een stoeltje en een parasol, en die moesten weg daar om goed bij het raam te kunnen. Dus heb ik die naar achteren vervoerd en onder het afdak geplaatst. Daar stond dit kastje onder een stapeltje plastic en latten. ZONDE vond ik. Dus toen Hubbie thuiskwam gelijk maar gevraagd wat de bedoeling van dat kastje was. Nu staat hij bij ons. Flink gepoetst en gewreven is het een lust voor het oog. De geritselde olielamp staat er prachtig op.

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Groot gelijk! En ze zijn ook nog zo lief om dan te zeggen, neem mee die hap..

Anoniem zei

Erg leuk kastje. En goed betaald een dagje oppas en lappen.
Doe mij ook eens het adres van die antiekboer.

Rue de Bouzy zei

Dat is dus ook het leuke van een huis in Frankrijk kopen. Ook wij krijgen van diverse kanten van alles aangeboden. En gelukkig heb je ook nog sites als Marktplaats en leuke tweedehandswinkels.
Ze hebben nog nooit zo'n goede klant aan ons gehad.