woensdag 27 augustus 2008

Op is OP en Weg is Weg


Nu, om ruim half 1 is het genoeg geweest. De onderburen zijn weer thuis, dus vanaf straks hebben we weer even geen internet. We tappen dat illegaal van de buren, als die tenminste niet thuis zijn. Gisteravond zijn ze weer terug gekomen uit Frankrijk. Eigenlijk zouden ze vandaag pas komen, een kleine tegenvaller voor ons wat internetten betreft tenminste. Voor de rest is het wel weer even gezellig dat ze er zijn. Wij vertrekken donderdag in de namiddag naar Noordwijk en vandaaruit vertrekken wij zondag naar ons paradijsje op de vuilnisbelt in Spanje, dus wordt dat even niet bloggen, maar ik beloof dat ik zo snel mogelijk weer op het toetsenbord klim om de nodige zin en onzin het web op te gooien.

Voor nu, ik zal jullie commentaar missen ik hoop dat jullie mijn blog weer zullen vinden over een week ofzo.

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Ja meid, we kunnen je niet meer missen in Blogland...

Als we niets meer lezen (en horen)wens ik jullie een fijne rit (maar vooral voorzichting) naar de kampong!

Zustertjen zei

Tuuuuuuuuuuuuuurlijk, ben veels te blij om regelmatig in touch te zijn. Je bent een grappige blogger.

dikke kus en tot vanavond