donderdag 21 augustus 2008

Fietsen en regen


Vandaag was het weer een oppasdag, heerlijk. Dus vanmorgen vroeg, tenminste voor mijn doen dan, naar Rockcity. Mien moat heeft me gebracht met de auto want hij mocht nog even terug naar de tandarts om 8.15 uur om van zijn 1 na laatste tand te worden afgeholpen.Ik heb de kindertjes keurig op tijd met de fiets naar school gebracht en ben daarna gelijk door gefietst naar de stad. De laatste dingen kopen voor Spanje. Haarfrutsels en badschuim, muggenmelk en steradent en wat hobbyspulletjes. Om 11 uur even op het terras van Hema koffie gedronken, want daar mag je tenminste nog roken. Zat net lekker kwam Linda de vrouw van de tandarts voorbij. We hebben dus samen koffie gedronken, was wel ff leuk. Om 12 uur de kids weer uit school gehaald en als een speer naar huis voor de middag boterham. De vrouwelijke M moest om kwart over 1 klaarstaan op school om naar de gymles te gaan. Ik dacht dat de mannelijke M om half 2 op school moest zijn. Hij kwam dus telaat. Moest kwart over 1 zijn. Sorry. Om 3 uur weer op de fiets om ze beiden weer op te halen. Ben ik me daar toch een partij nat geregend.@#$%^&%^&*(() (dit zal ik maar niet herhalen) Om 5 uur was ik nog niet droog. En ja, er bestaan regenpakken, maar die ligt in Spanje, logisch toch????

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kan me de bui nog heugen in Espana.

sunseekers zei

@ hubbie, ik ook, maar daar werden wij niet nat van. hahahaha

Smitsky zei

Ja, is heel logisch. Je regenpakkie in Spanje laten liggen... NOT!