zondag 17 augustus 2008

't was een leuk weekend


Afgelopen vrijdagavond is onze visite gekomen. Voor een weekendje vissen en knutselen. Vissen uiteraard voor de mannen, en het kaartenknutselen voor de meisjes.
Het hele weekend stond in het teken van muziek en veel lachen. De videobanden van Riverdance en Michel Flatley zijn uit de kast geweest en ze(de mannen) hebben geprobeerd om een copy te maken van de cd van Ill Divo,het is niet gelukt.

Onze kaarten daarintegen zijn prachtig geworden. Vriendin had wat (oud) nieuws meegebracht, de zogenaamde trapezekaart. Na wat gegoochel en een paar misperen had vriendin de eerste klaar. Alleen hij was een beetje scheef. Geen probleem want ik heb een hele mooie snijmachine, dus bood ik aan om hem recht te snijden. Had ze het maar niet geaccepteerd, want in 1 roets was de kaart recht, maar ook kapot. Finaal door de geborduurde draadjes gesneden. NEE HET WORDT EEN GEZELLIG WEEKEND. Ze heeft het me niet echt lang kwalijk genomen.

We zijn lekker uit eten geweest en hebben hier ook heerlijk gegeten. Het was wel erg vroeg opstaan voor mensen die niet meer aan het werk zijn doordeweeks, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Tenminste voor mij, ik weet niet hoe vriendin erover denkt, maar die geeft vast en zeker een recatie op dit bericht, dus dat lees ik dan wel.

Trouwens de mannen hebben wel het een en ander gevangen en hebben zelfs bewijs (in de vorm van foto's meegebracht)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

zekers Jose en natuurlijk Ted voor herhaling vatbaar.
we hebben genoten, gelachen en heerlijk gegeten. Ok dat je mijn kaart gewoon verknalt had waar ik trouwens 4 uur over gedaan had (detail) tot daar aan toe maar dat je het gaat hebben over OUD nieuws is een beetje boel jammer maar ik heb een groot hart hahahahhahaah.

Anoniem zei

oja die anoniem dat ben ik Yvonne

Zustertjen zei

Oef 4 uur werk?

Auw, dat deed vast pijn.

Valt mee dat de mannen de foto's niet hebben gephotoshopt. Of hebben ze dat WEL gedaan. hahahahaha

sunseekers zei

@ nee, zustertjen, ze stonken een uur in de wind toen ze thuiskwamen, dat kan je nergens kopen, die lucht, bahbah

Smitsky zei

Waar hebben ze die vis gekocht? hihi